Aktuellt datum och tid: 7 september 2010, 01:51
Logga in

Koh Lanta Shoutout!

Inläggav Robban » 2 mars 2010, 00:22

Hallå.

Så det var det här du jobbade med, Dtoo (eller Too som du skriver) berättade att du jobbade i BKK, men inte med vad, nu vet jag!

Gör en Shoutout till följande personer om du skulle möta dom. Ae "Sorry for selling beer in your bar", Baa (vet inte om han är kvar, tror något illa hände honom). Till och med Sue om han är tillbaka "Shit did things get out of hand or what, i will choose to remember the good things and not the bad things".

Melodie, Ongh, Waan, Too, Raas och Nom Earth bar Rulez (LoL).

Farid the French Forex Currency trader.

Bob, the walking Buddha from Singapore with his sack of Gold.

Apple, Cook, Ef och Mr Long.

Kevin from the USA, the five clothes store owner, my neighbour in the rubbertree plantation field. "Thanks for letting me in on your buisness, i wont copy your buisness plan, atleast not on Lanta/Phuket"

Alla som gick Thai kursen lågsäsång 2009. Haha vilken klass, kommer alltid att tänka tillbaka på den erfarenheten med ett STORTsmile på läpparna.

Lisa, Jens, Kalle aka "the walking and driving accident", Carro Mfl..

Gai och Moo på Lantawadee "hope the motorbike is ok! haha"

Kamal och San på Kamala resort, hälsa dom "Thanks for all the BBQs, and all the Shisha nights LoL."

ThaiCat, Best Masaman ever, Dlock och Nhu "Thank you for the knife, it made me sleep better".

Hälsa speciellt Jing och Cherry "Phom Mai Im" på Lanta Language Center. Jing måste vara en av dom grymmaste personerna jag träffat. Snacka om tålamod. "Sorry for dropping out, but i had no way to focus on the task"

Alla på Sweet and Sour.

Moona the Cat och Kathun the coolest dog on Phrae AE.

Kommer förmodligen att dröja ETT BRA TAG innan jag sätter min fot på Lanta igen (om någonsin). Fick en Lanta överdos i slutet vilket resulterade i härdsmälta.

Hälsningar ifrån Ice Age Stockholm Sweden.

Robban "Saai" - Totally crazy six months on Lanta
http://www.youtube.com/watch?v=GzUea-T9 ... re=related

P.S Coolt att du även har Polskt påbrå, samma här, synd att vi inte fick mer tid att prata förutom i baren på Klapa Klum. Men next time kanske.
Robban

Inläggav bianca » 2 mars 2010, 14:06

Haha hej, vilket härligt inlägg!

Ska se vad jag kan göra för att föra vidare dina hälsningar:) Och kul att du trivdes på skolan, det gör jag med. Ying är ju en gammal vän till mig från innan tiden i skolan. Utan henne hade jag nog inte börjat, hon påpekade hur bra det skulle vara för mig! Och ja, den är fantastisk!

En Lanta-överdos vet jag nog vad det är. Bodde ju här i 10 månader sist;) Ja Dto, eller Too jag gillar att kalla honom är inte helt inne i vad det är jag gör, men det kanske är likabra:) Han har typ aldrig satt fingrarna på en dator, vill inte besudla hans själ.

Och ja, hoppas vi ses igen! Smält isen nu vafan!

/Bianca
bianca

Återgå till Up to you!